Αναρτήθηκε από: orck | Παρασκευή, 18 Ιουλίου 2008

Ατομικος Συλλογος Φιλων του Ενυδριου (ΑΣΦΕ)

Με χαρα σας ανακοινωνουμε την ιδρυση ενος νεου συλλογου που εχει αντικειμενο τα ενυδρεια η καλυτερα τους ζωντανους οργανισμους που αυτο φιλοξενει.

Ο Ατομικος Συλλογος Φιλων του Ενυδριου (ΑΣΦΕ) ειναι πλεον δυνατος κοντας σας.

Σαν ατομικος συλλογος εχει μονο ενα μελος, εμενα. Καταβαλλω μεγαλη προσπαθεια να φερω εις περας το δυσκολο εργο του συλλογου καθως σαν μοναδικο μελος εχω αναλαβει τα καθηκοντα του προεδρου (ονειρο ζωης), αντιπροεδρου, ταμεια, γραμματεα κ.α.

Το κοστος εγγραφης και ετησιας συνδρομης ανερχεται στο ποσο των 30ευρω (απο την μια τσεπη πανε στην αλλη). Ο σκοπος του συλλογου ειναι η συσφιξη των σχεσεων μεταξυ των μελων του και η ανταλλαγη αποψεων, γνωσεων, εμπειριων γυρω απο το χομπυ.

Οι συναντησεις  γινονται καθε μερα στις 6:00 το πρωι στον πρωινο καφε μπροστα στο αδειο (για την ωρα) ενυδρειο μου.

Ευχαριστω.

Responses

  1. Γραφεια θα εχει ο συλλογος?

  2. τι προνομια θα εχω αν γινω μελος??
    πια η σταση του συλλογου απεναντι στα καταστηματα??
    και επιτελους θα απαντησετε στο ερωτημα του Δελτα σχετικα με τα γραφεια???προς τι ο ενδοιασμος???τι φοβαστε κυριε orck??

  3. η αληθεια ειναι οτι ειμαι διαπλεκομενος, οι φημες που ακουγονται για το ατομο μου ειναι αληθινες, τα περνω απο ολους

    τα προνομια θα ειναι οτι θα μπορεις πλεον να αλλαζεις τον… αερα απο το ενυδρειο μου και θα φανταζομαστε μαζι τα ψαρια να κανουν βολτες

    γραφεια ειναι το σπιτι μου, μολις ετοιμαστει το ενυδρειο (κανονικα ομως) θα ερθετε ολοι

  4. [παραθεση] γραφεια ειναι το σπιτι μου, μολις ετοιμαστει το ενυδρειο (κανονικα ομως) θα ερθετε ολοι [/παραθεση]

    Δεν το περιμενες ε?
    Να δω που θα χωρεσουμε.

  5. Ωχ κατσε να το σβησω 🙂
    Οντως δεν το περιμενα ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    Ειχα το πιο παλιο αδειο ενυδρειο, τωρα τι εχω ενα τυπικο αφρικανικο ενυδρειο, ξεπεσμος.


Σχολιάστε

Kατηγορίες

