Αναρτήθηκε από: orck | Σάββατο, 13 Σεπτεμβρίου 2008

Hot Fuzz

Το Hot Fuzz ειναι Ισως η πιο τραγικα κακογουστη ταινια που εχω δει τελευταια.

Υποτιθεται οτι προκειται για κωμωδια αλλα δεν γελασα ΟΥΤΕ μια φορα και αυτο δεν ειναι προβλημα απο την μερια μου, για να στηριξω με επιχειρηματα την παραπανω δηλωση μου εχω να πω οτι γελαω αρκετες φορες με τα αστεια του Family Guy!

Ψαχνωντας εκ των υστερων για του λογους που η συγκεκριμενη ταινια ειναι απλα βαρετη βρηκα οτι ειναι Βρετανικη παραγωγη. Αυτο ελυσε ολες μου τις αποριες, την επομενη φορα θα προσεξω περισσοτερο.

Παρακατω ειναι το τρειλερ για να «γελασετε» και εσεις με την «κωμωδια»

ΥΓ Νουλη θα σε εκδικηθω για την πατατα που ειδα εξαιτιας σου, μαλλον σε εχει πειραξει ο αερας της Ολλανδιας

Responses

  1. η ταινία ήταν γαμάτη και I stand by my opinion 😛


Σχολιάστε

Kατηγορίες

