Αναρτήθηκε από: orck | Τρίτη, 21 Οκτώβριος 2008

netbook time…

Ειμαι αναμεσα στα παρακατω

με κοκκινο τα αρνητικα του καθε μοντελου, με πρασινο τα θετικα

  • Asus EEE PC 1000Η

Atom N270, 10″ WSVGA, Intel GMA950, 1GB, 160SATA, WebCam 1,3M, BT, Wi-Fi b/g/n, Battery Li-Ion 6cell 6600mAh, Warranty 2 Years, Τιμη: 400€

  • ΜSI Wind 100U

Atom N270, 10″ WSVGA, Intel GMA950, 1GB, 120SATA, WebCam 1,3M, BT, Wi-Fi b/g, Battery Li-Ion 3cell, Warranty 1 Years, Τιμη: 400€

  • LG X110

Atom N270, 10″ WSVGA, Intel GMA950, 1GB, 160SATA, WebCam 1,3M, BT, Wi-Fi b/g, 3G Module, Battery Li-Ion 3cell, Warranty 2 Years, Τιμη: 400€

ΥΓ. Εγιναν καποιες μικροδιορθωσεις, ευχαριστω τον mouridi απο το K. ΕΠΙΚ. για την διορθωση. Ο ιδιος εχει κανει ενα υπερπληρες αρθρο σχετικα με το πρωτο μπλιμπλικι.

Responses

  1. Βγάζεις το κόκκινο χρώμα από το Intel VGA του 1000H (αφού και το 1000Η έχει το ίδιο Intel GMA950 που έχουν και τα άλλα δύο) και έχεις μπροστά σου τον νικητή…

  2. ευχαριστω πολυ και εγω για εκει το βλεπω
    βεβαια να πω οτι αυτο που με χαλαει δεν ειναι η ελλειψη 3G module αφου δεν μου χρειαζεται αλλα το αισθητικο μερος του netbook, πηγα σε καταστημα και το ειδα και μου φαινεται λιγο κιτς ετσι οπως ειναι τα πλαστικα του, με το ψευτικο μεταλικο χρωμα που εχουν βαλει, εχω ηδη δυο φορητα ΙΒΜ Τ40, της οποια το βασικο της χρωμα ειναι το μαυρο, το μαυρο το ποιοτικο ομως οχι το γκρι η το κιτς, εαν το δεις απο κοντα θα καταλαβεις (η μηπως μου φαινεται οτι εχεις και εσυ ενα ThinkPad;)

  3. Να σου πω την αλήθεια ούτε εμένα με τρελαίνει αισθητικά το Asus.

    Και γνωρίζω το κλασικό ματ μαύρο των Thinkpad (αν και δεν έχω). Βρίσκω και εγώ ότι το γυαλιστερό μαύρο είναι λίγο κιτς (χώρια το μεγάλο πρόβλημα με τις δαχτυλιές) αλλά απ’ ότι φαίνεται έχει γίνει μόδα πλέον και το χρησιμοποιούν οι περισσότεροι κατασκευαστές.

    Από άποψη ομορφιάς, μάλλον το πιο ωραίο είναι το Acer Aspire One, το οποίο δεν έβαλες στην λίστα σου…

  4. Προσωπικά θα έλεγα δες το μικρό HP. Ειναι κατα τι χειρότερο απο τα παραπανω, ειδικά στον επεξεργαστή, αλλά έχει άριστο full πληκτρολόγιο. Έχω το eee 900 και προηγουμένως το 701 και ειναι με διαφορά το μεγαλύτερο μειονεκτημα. Θα θυσιάζα άνετα επεξεργαστή πχ για το πληκτολόγιο του HP.

  5. false alarm, τελικα
    ακυρο
    προσανατολιζομαι αλλου
    σας ευχαριστω πολυ 🙂


Σχολιάστε

Kατηγορίες

