Αναρτήθηκε από: orck | Πέμπτη, 15 Ιανουαρίου 2009

Porcupine Tree – Stars Die

ΥΓ. Τους σκαντζοχοιρους τους ανακαλυψα απο ενα μουσικο cd που εδινε δωρο καποιο περιοδικο σχετικα με τα συστηματα ηχου hi-fi, ηταν το τελευταιο κομματι της συλλογης…

ΥΓ2 Λιγο μετα εψαχνα να βρω να αγορασω καποιο «αντιπροσωπευτικο» cd τους, κατεληξα στο signify, δεν ξερω εαν εκανα καλη επιλογη η οχι. Τελικα κατεληξε να ειναι το cd που μου κοστισε πιο ακριβα απο οποιοδηποτε αλλο, κοστος cd 5.000δρχ, κοστος προστιμου για οδηγηση χωρις κρανος 75.000δρχ, απολαυση απο το cd ανεκτιμητη 🙂

Responses

  1. Ελα !!!!
    Σ’άρεσαν οι Porcupine Tree?
    Εχω δισκογραφια !!!
    Και εχω μετατρεψει ενα live τους στη Κολωνια το 2005 απο avi σε DVD.
    Τα πιο καλα τους αλμπουμ ειναι (ΙΜΟ) ;
    1997 Coma Divine (live)
    2002 In Absentia
    2005 Deadwing

    Αν θες πληρη στοιχεια δες εδω :
    http://en.wikipedia.org/wiki/Porcupine_Tree

  2. μου αρεσαν, αλλα δεν μπορω να πω οτι ασχοληθηκα πολυ σοβαρα για να τους ακουσω ετσι οπως πρεπει

    εξακολουθει να μου εχει μεινει η πιο δυνατη αναμνηση το stars die


Σχολιάστε

Kατηγορίες

